tisdag 11 juni 2013

Miniweekend i Benidorm



I helgen åkte vi till Benidorm igen. Denna gång var det jag som körde, i alla fall stora delar av resan. Jag var lite nervös eftersom det var första gången jag körde utan hjälp av körskoläraren. Meningen var att jag skulle köra raksträckorna bara, men eftersom Jaime mådde dåligt så körda jag hela vägen från Villacañas. 



Det var bra övning faktiskt, jag fick prova på hur det är att köra på riktigt. Det var några kritiska stunder när jag blev lite stressad på grund av trafiken, men annars så lyckades jag köra ganska bra tror jag. Det var i alla fall ingen som tutade på mig, vilket de annars inte har något problem med här i Spanien :)

Det var fint väder i Benidorm. Aningen blåsigt, men 25 grader och sol. Det var lagom väder för både mig, Alma och Jaime. Vanligtvis har jag inget problem med värmen, men när man är gravid är man inte lika tålig. Jaime tycker inte alls om solen, han brukar sätta sig i skuggan så fort han får chansen. Alma verkar gilla solen, men tror hon tycker det är skönt när det inte är allt för varmt.

Vi tillbringade dagarna på stranden. Alma och Jaime byggde sandslott, och jag vilade ganska mycket i solstolen:)


Men nu blir det nog inga fler Benidorm besök denna sommar. Vem vet när bebisen tänker komma till världen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar